De ce noi?

Credo

Credem în impactul unor campanii creative şi frumos traduse în realitatea specifică a outdoor-ului. Nu suntem furnizorii, ci aliaţii clienţilor noştri. Pentru că un proiect bine făcut aduce după sine alte şi alte proiecte bine făcute. Şi ne place să creştem împreună. Prin atitudine maleabilă, viteză de reacţie şi o cultură a oportunităţilor bine gestionate, construim inteligent parteneriate win win.

Istorie

Cum am făcut istorie în primii #10 ani?

2008

Anul în care am lansat Universal Solution, în plină criză.
2008 a tulburat puternic nu doar mediul economic şi de business, ci viaţa oamenilor, cei mulţi închizând afacerile. Universal Solution, prima regie outdoor de vânzări la nivel național avea la momentul lansării un capital românesc de 100%, oferind servicii complete de consiliere, management şi închiriere de panouri de publicitate outdoor;

2010

Am sărbătorit partenerul cu numărul zece în reţeaua de furnizori care acoperă peste 10 judeţe şi 15 oraşe;

2012

Am devenit membru BRAT, asociaţia profesională autorizată de reglementare a industriei de publicitate;

2015

Am lansat negocierile pentru studiile de audienţă în primele oraşe din România;

2017

Ne-am implicat, împreună cu BRAT în lansarea primul studiu de audienţă în outdoor din România;

2009

Am creat şi am pus la dispoziţia clienţilor noştri primul software care le permite să controleze şi să aleagă uşor şi rapid din ofertele a zeci de furnizori la nivel naţional;

2011

Am depășit 3 milioane de Euro cifră de afaceri;

2013

Ne-am alăturat, echipei de profesionişti a BRAT în dezvoltarea primului sistem de monitorizare a investitiilor outdoor din România, la standarde internaţionale;

2016

Am susţinut dezvoltarea studiilor de piaţă realizate cu patru institute din elita companiilor de cercetare din Romania, GFK Romania, IPSOS Romania, CC SAS SA si Metro Media Transilvania prin 10 000 de chestionare în 10 oraşe din ţară;

2018

Am preluat leadership-ul, devenind vocea autorizată a industriei în efortul de a schimba standardele de calitate şi a oferi clienţilor audienţe, nu doar panouri.

Cum schimbăm viitorul următorilor #10 ani?

2019

Anul în care vom lansa alături de BRAT primele rezultate ale studiului de audienţă în outdoor din România;

2021

Anul în care vom crește numărul opțiunilor și al canalelor de outdoor digital în întreaga țară.

2020

Anul în care vom veni cu o nouă ofertă pentru clienții noștri: rețele și segmente specifice de audiență, nu doar panouri și sisteme de afișaj

Cum am făcut diferența în primii #10 ani?
Prin VALORILE UNIVERSAL SOLUTION care ne ghidează în tot ce realizăm, zi de zi. Cum se traduc acestea? În primii 10 ani, Universal Solution s-a dezvoltat ca jucător cheie în industria outdoor-ului prin: implicare, responsabilitate şi adaptabilitate.

Implicare

#MaiMulteRezultate. Implicarea şi efortul concentrat al echipei noastre care au crescut în acelaşi ritm cu numărul clienţilor fac diferenţa şi cresc afacerile partenerilor noştri.

#MaiBine: Am reuşit să obţinem întotdeauna soluţii mai bune, mai avantajoase şi mai flexibile într-o industrie care depinde de mulţi factori, greu de controlat.

#MaiRapid. Ne-am diferenţiat întotdeauna prin flexibilitate şi viteză de reacţie, într-o arie în care campaniile nu pot demara peste noapte. De la consiliere la planificare, de la producţie la montaj sau iluminare, de la Bucureşti şi până la Oradea, am scurtat cât mai mult drumul către campania finală.

Responsabilitate

#ResponsabilitateaAduceLoialitatea. Am crescut tratând clienţii cu grijă şi responsabilitate. Şi aşa au continuat să rămână alături de noi, cu tot mai multe proiecte.
Am rămas parteneri de încredere şi de cuvânt pentru toţi interlocutorii noştri de business, de la clienţi direcţi la agenţii de publicitate, de la furnizori locali şi parteneri strategici naţionali la partenerii din organizaţii non-profit, alături de care susţinem proiecte de responsabilitate socială.

„Clienţii multumiţi s-au întors la noi şi ne-au cerut din ce în ce mai multe servicii. Am crescut atât datorită agenţiilor media sau companiilor care ne-au acordat încredere, cât şi datorită partenerilor proprietari de spaţii publicitare care s-au adaptat trendurilor pieţei şi ne-au sprijinit în efortul asumat de a face oferte adaptate nevoilor fiecărui client.”- spune Elvira Munteanu, Director General Universal Solution

Adaptabilitate

Nevoile lumii de business se schimbă odată cu tehnologia şi noile canale
de comunicare şi Universal Solution odată cu ele. Am crescut şi rezistat adaptându-ne permanent la nou şi la schimbare.

Cu flexibilitate în gândire şi atitudine, acolo unde lucrurile păreau de neschimbat. Şi o vom face în continuare.

Cum proiectăm viitorul alături de partenerii noştri?
Ne transformăm şi ne adaptăm industriei în permanentă schimbare prin: perseverenţă. inovaţie. parteneriat.

Perseverenţă

#PerseverenţaFaceDiferenţa.
Am înţeles printre primii nevoia de transformare şi progres în outdoor. Am fost mereu alături de clienții și furnizorii noștri în eforturile lor de a implementa standarde noi. Am ales calea îngustă a perseverenţei şi răbdării. Şi cu această atitudine dezvoltăm permanent soluţii pentru clienţi. Sau le creăm!

#ViziunePeTermenLung. Am înţeles primii cât de importantă este nevoia de a oferi clienţilor de publicitate o reţea naţională puternică de jucători locali. Am ştiut însă să planificăm atent drumul lung, pas cu pas, şi să construim, cărămidă cu cărămidă. Şi ne-am antrenat pentru perseverenţă şi în #viitor.

#Rezultate. Perseverenţa aduce rezultate. Mai mult decât vorbele, ne recomandă campaniile derulate cu success şi impact pentru clienţii noştri. Am livrat #vizibilitate, #notorietate, #vânzări și #loialitate.

Inovaţie

#Trendsetter. Evoluăm căutând permanent soluţii noi, pentru provocări noi. Într-o piaţă plină de constrângeri, încercăm să găsim opțiunile care să-i sprijine pe clienţii noştri să comunice mesajul potrivit, pe suportul potrivit, în locul potrivit. Dorim să rămânem un trendsetter în industria de outdoor din România, pe toate planurile, de la planificare şi producţie, la noi soluţii de livrare şi măsurare a audienţei relevante.

#SuporturiAtipice. Transformăm experienţa în inovație. Am reuşit să integrăm într-o rețea funcțională cea mare varietate de suporturi outdoor, de la panouri speciale la butaforie, de la litere volumetrice la mesaje graffiti.

#ProiecteNeconvenţionale. Ştim cât de important este să oferi clienţilor atât anvergura unei reţele de nivel naţional, cât și curajul unei abordări atipice. Mizăm pe tehnici inedite de expunere a ideilor în media, controlând o infrastructură bine articulată, transpusă într-o reţea de outdoor ofertantă.

Parteneriat

#UniţiCreăm. În întreaga lume, cele mai valoroase branduri îşi accelerează creşterea
prin parteneriate. Într-o lume conectată şi globalizată, nu te poţi dezvolta fără să fii un partener onest într-un ecosistem deschis, mobilizând pozitiv energiile şi atuurile celorlalţi. Nu e deloc uşor, dar cu răbdare, partener cu partener, reunim resurse, alternative şi know how pentru clienţii noştri.

#CreştemÎmpreună printr-o reţea puternică de colaboratori închegată pe principii respectate, care ne permit să creăm valoare pentru clienţi pe termen lung: onestitate, transparenţă, respect.

#Aliaţi. Nu suntem doar furnizorii, ci aliații clienţilor noştri. Pe termen lung. Pentru proiecte mai bine şi mai rapid făcute în viitor. Cu şi mai multe rezultate.